Jumaat, 11 September 2009

Sorotan Seminggu-7 Sept-12 Sept 2009






Bermula Isnin-Selasa di Awana genting berbicara tentang isu paling hangat dengan beberapa tokoh undang-undang,akhirnya suatu ketetapan dapat dibuat dab tibdakan susulan akan dilaksanakaan.Kemudian sambung pula di JKSM/Hotel Uniten dengan penambahbaikan kepada sistem bayaran di E syariah V 2.InsyaAllah akan ada pembaharuan dalam sistem kutipan wang.Semalam dan hari ini pula di Sunway kolej,bercakap mengenai dualisme undang-undang,isu semasa dan penerangan mengenai mengapa dan kenapa dan bagaimana?isu apa yerr.hheheh.

Ucapan terima kasih kepada pihak terlibat-JKSM/AGC serta individu.Juga pada Sunway-khususnya CMP-Cik Shima dan anak buah yang bersungguh-sungguh menjayakan program.Pelajar-pelajar terutama non muslim begitu berminat dan mengambil berata tentang isu yang dibicarakan.InsyAlllah ada rezeki jumpa lagi akan datang.Tq pada Shima belanja berbuka puasa di Sunway Hotel tu dan juga penginapan dua malam di Sunway Tower-sungguh sunyi bila larut malam..takut nak gi sahur..hahahahaha.

Kesempatan ini jugak..sesi t.t(teh tarik) dengan salah seorang founder Al-Fikrah.net (THTL)serta pemangku COO(Ibnu Hussin) dan Panel Fiqh(Zayed) telah berlangsung malam tadi dalam suasana santai dan mesra,mahu dekat 3 jam jugak lepak kat Restoran Shazz(ganjil?hehehe).InsyaAllah jumpa lagi dilain masa,banyak cerita ceriti,corat coret dalam AFN serta isu semasa dibicarakan.

Esok..kelas LLM akhir sebelum cuti raya,kertas kerja masih banyak lum siap.test lepas raya,masa bila lah nak study huhuhuhu...malas memang dah tahap cipan dah ni,tapi bertahanlah dulu,lagipun dan nak akhir Sem 2-takkan nak balik kebelakang.Minggu depan mula bercuti dua minggu sebelum dan selepas raya,tapi nampak gaya kena naik opis gak...heheheheh,nak cari rotan penyebat lagi,nak urut tangan tukang sebat dan lain-lain tugas..nampak gaya lemang main order je la kali ni.Selamat Berpuasa dalam minggu terakhir yang penuh dengan barakah dan penentuan apakah kita dapat grad dari univ Ramadhan ni dengan ijazah taqwa yang cemerlang..dan kita extend seminggu selepas raya sebagai kursus lanjutan............Salam Ramadhan


7 ulasan:

safi berkata...

oooooo...ini rupanya yee tuan..?? patutlah.. :), heran jugak..

TJ berkata...

apa tu Safi?rupa apa nya...hhehehehe

safi berkata...

tak de apalah tuan, maaf zahir batin andai ada salah sialp terlanjur bahasa, tersalah sangka. Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin. salam buat Puan di rumah.

IKRAB family berkata...

tq again to Tuan from IDC4u, C.I.M.P and all citizens of Sunway Univ.College for your support and help to our 3r Forum-F.L.I.
Thank you too for being with the members of P.I and the dicsussion on the ISOIT paper.

All the best to you. Allah Bless u and family.
p.c.

IKRAB family berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
abu razeen berkata...

Tn. kalau dah takde tukang sebat jemput abu razeen pun boleh tolong sebatkan kasi nombor henpon saya kat pegawai penjara kajang..... Al-Ahkam dok repair sampai bila, susah la nak buat research la

TJ berkata...

Tn Abu R,saya pun tak tahu bila AAN akan beroperasi semula..pas raya kut.Kemungkinan nak gi Aceh,tgk camne gaya sebat syariah diorang