Sabtu, 21 Jun 2008

Relak Jap

Jenis-jenis ketawa dengan bunyi sound effectnye...
1. Ketawa orang kaya :- HA HA HA HA HA!! [sambil perut boroi gegar gegar bergegar gegar..!]
2. Ketawa terbahak-bahak :- Hark hark hark [hark tuih..!, bnyk sgt gelak smpi terkluar kahak]
3. Ketawa kebaratan :- Heh heh heh heh [smbil mulut nyerong cam mr bean]
4. Ketawa sambil tutup mulut:- hhm hhm hmh hhm [smbil bahu goyang2 melawan impact]
5. Ketawa berdekah-dekah :- Kah kah kah kah [air liur bersembur2 kat skrin pc]
6. Ketawa pontianak :- Kih kih kih hieeeeee..hhieeeeee eeeeee... .! [terbang2 landing ateh tingkap]
7. Ketawa eksyen :- heh heh heh heh heh [sila bayangkan muke babun]
8. Gelak besar :- Muahhaaaaahaha *ketawa jin/* [anda nak poweerrrrr?? !!!]
9. Ketawa panjang :- Ha ha ha ha ha ha * ambil nafas* ha ha ha ha ha ha ha lagi skali ha ha ha ha ha x1000
10. Ketawa orang sakit :- Kih kih kih kih kih *khoh* kih kih kih kih *khoh khohkkk*
11. Ketawa maut :- Kih kih kih kih kih kih kih kih *kiok...Neno, neno, neno (Bunyi ambulan)
12. Ketawa bergolek-golek :- kakakikikukuk tedepek! [tgolek jatuh]
13. Ketawa jimat cermat :- ahakz
14. Ketawa tak ikhlas :- kah!
15. Ketawa dalam mabuk :- hik hik hik heeeeeeee hik hik
16. Ketawa ngada-ngada :- hek hek hek [rase nak lempang je haha!]
17. Ketawa sindir :- heheh [bygkan muka sardlin a.r]



Sajak Khas buatmu si A...iskkk iskkk iskkk



A,
Maaf kerana tidak dapat membantu mu
Di kala parang ayah mengurang
Di kala wajah ayah memerah
Di kala suaramu tersekat

A,
Maafkan sekali lagi
Bukan aku tidak mahu membantu
Bukan aku tidak sayu
Bukan...Bukan. ...Bukan. ..

A,
Tika ayah mengacu parangnya
Hatiku meruntun sayu
Melihat kau cuba lari bertempiaran
Bersama rakan-rakan
Untuk hidup sehari lagi

A,
Realitinya aku tidak mampu
Menghulurkan tangan untuk kau sambut
Supaya dapat ku bawa kau lari
Jauh dari parang ayah....

A,
Aku tidak mengerti
Mengapakah ayah terlalu benci akan dirimu?
Aku sudah tidak sanggup lagi melihat sandiwara ini
Aku hanya mampu menjadi pemerhati
Bersama seribu belas dihati
Bersama kasih yang tebal di nurani
Namun aku hanya seorang insan biasa

A,
Larilah kau
Jangan menyerah pada ayahku yang kejam itu

Ah A,
Tidak dapat aku gambarkan
Dikala parang ayah menetak lehermu
Air mataku mengalir menuruni pipi
Tak tertahan lagi...sedih. ..sayu...

Yeah...!
Seluruh isi keluargaku bersorak
Semua berpesta
Atas kematian mu...?

A...Ayamku.. .
Kematianmu, nyata amat pedih
Tetapi kau menjanjikan
santapan istimewa untuk kami
Ayam goreng bersambal!!!
Nyam...nyammm. ..Nyammm. .


Sumber-Emel.

Tiada ulasan: